اخبار روزاقتصاد

بایننس TON، DOGS، JUP را به معاملات حاشیه ای اضافه می کند – پشتیبانی از کریپتو را گسترش می دهد

بایننس TON، DOGS، JUP را به معاملات حاشیه ای اضافه می کند – پشتیبانی از کریپتو را گسترش می دهد

  • Binance اعلام کرده است که اکنون جفت های معاملاتی حاشیه جدیدی را برای Toncoin، Jupiter، Aptos، Ontology، Algorand، SuperRare، Blur و Arkham فهرست می کند. 
  • توکن‌های فهرست‌شده حرکت‌های خفیفی را نشان دادند، به طوری که برخی از آنها مانند Aptos 1.2% به دست آوردند، در حالی که برخی دیگر مانند Toncoin و Jupiter علیرغم اخبار مثبت کاهش یافتند.

Binance نزدیک به دوازده دارایی دیجیتال جدید را به پلتفرم معاملات حاشیه خود اضافه کرده است و گزینش گسترده ای از توکن های موجود در بزرگترین پلت فرم معاملاتی رمزنگاری جهان را گسترش می دهد.

بایننس مارجین در اطلاعیه امروز خود نشان داد که جفت‌های معاملاتی Algorand، Aptos، Arkham، Blur، Dogs، Jupiter، Ontology، SuperRare، Tensor، Renzo و Toncoin را به استیبل‌کوین USDC اضافه می‌کند.

بایننس مارجین تلاش می کند تا با بازبینی مستمر و گسترش لیست انتخاب های معاملاتی ارائه شده در پلتفرم، تجربه تجارت کاربر را بهبود بخشد. صرافی خاطرنشان کرد: برای تنوع بیشتر پورتفولیوهای کاربران و انعطاف پذیری با استراتژی های معاملاتی.

این خبر نتوانست جرقه حرکت قابل توجهی را با 11 رمزارز ایجاد کند که برخی از آنها در روز گذشته سقوط کردند. Toncoin، بزرگترین توکن پشتیبانی شده جدید، با 5.42 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2.3 درصد و در هفته گذشته 17.6 درصد کاهش یافته است زیرا مشکلات حقوقی پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام همچنان بر سر پروژه رمزنگاری ادامه دارد.

دوروف در فرانسه دستگیر شد و متهم به تسهیل جنایت در تلگرام و امتناع از همکاری با مقامات فرانسوی شده است، اگرچه برخی از کشورها مانند روسیه ادعا کرده اند که این حملات با انگیزه سیاسی بوده است. انجمن کریپتو ادامه دارد برای ایستادن در کنار دوروف، همانطور که میلیون ها حامی آزادی بیان و ضد سانسور در سراسر جهان.

علی‌رغم مشکلات قانونی، نهنگ‌ها در کنار Toncoin ایستاده‌اند. همانطور که گزارش شد دیروز، این نهنگ ها دارایی های TON خود را در ماه گذشته سه برابر کردند زیرا تعداد توکن های TON در آدرس های خرده فروشی به بالاترین حد خود رسیده است.

بایننس نمی تواند کریپتوها را روشن کند

علاوه بر Toncoin، بزرگترین سکه های دیگری که به Binance Margin اضافه شدند به ترتیب Aptos، Algorand و Jupiter بودند. ALGO Algorand با t $01.284 معامله می‌شود که در روز گذشته 1% و در هفته گذشته نزدیک به 8% برای 1.56 دلار کاهش یافته است. میلیارد ارزش بازار. JUP مشتری بهتر از این عمل نکرده است و 3.3% را از دست داده و در 0.7713 دلار معامله می شود. JUP در ماه گذشته 28 درصد از دست داده است.

با این حال، مشتری ممکن است در چند ماه آینده تغییر کند. صرافی مستقر در سولانا پیشنهادی برای سوزاندن 30 درصد از توکن‌های JUP به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار طی شش ماه آینده داشت، تأیید شد در ابتدای ماه.

Aptos بدتر از دو مورد دیگر بود و در روز گذشته 5.9% کاهش داشت. در زمان انتشار با قیمت 6.66 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن 3.232 میلیارد دلار است.

Aptos در ماه گذشته شاهد انفجاری در تراکنش‌ها بوده است، و می‌تواند حتی بهتر شود، زیرا اکنون Tether روی راه اندازی استیبل کوین USDT پیشرو در صنعت خود را در شبکه Aptos. USDT با درآمد بالاتر از اتریوم و سولانا.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا